مامانا ۳۸ تبه؟ تب دخترپ ۳۸ هست

۳ پاسخ

استا بده هر ۴ساعت. و ببر دکتر. حتما برای تب چون نشانه عفونته.

بله عزیزم، استامینوفن بده، بالای ۳۸/۵ تنشویه کن

بله عزیزم تب حتما بیارش پایین با شیاف یا پاراکید و پاشویه با گلاب

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان دنیز مامان دنیز ۲ سالگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۱ سالگی
مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان دختر پسرم♥️✨️ مامان دختر پسرم♥️✨️ ۱۲ ماهگی
مامان آقا معین مامان آقا معین ۱ سالگی
مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی