سلام مامانا تب ۳۸ بالاعع؟

۱ پاسخ

یکم بالاعه نذار بره بالا پاشویه کن استا بده
نیومد پایین نصف شیاف بذار

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۲ سالگی
مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 ۱۳ ماهگی
مامان جاوید مامان جاوید ۸ ماهگی