تب ۳۸ و ۴ زیاده؟

۵ پاسخ

اره شیاف ۱۲۵ بذار

اره زیاده گلم حتما زود پاراکید بده هر 4ساعت دو برابر وزنش بده

اگه دمای زیربغلشه اره. استا بده و پاشویه کن

آره استانینوفن بده اگه نیومد پایین ببر درمانگاه

اره نزار بره بالا استا بده

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۱۶ ماهگی
مامان جاوید مامان جاوید ۸ ماهگی
مامان ماهلین♡شاهوین مامان ماهلین♡شاهوین ۳ ماهگی
مامان ارین کوچولو مامان ارین کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان گل پسرام❤️ مامان گل پسرام❤️ ۱ سالگی
مامان آیهانی مامان آیهانی ۱ سالگی