مامانا تب دخترم ۳۸ و نیمه چیکار کنم بیاد پایین

۴ پاسخ

یه حلقه پیاز برای پنج ده دقیقه نگه دار کف پاش

پاشویه با اب و گلابکن کشاله ران و زیر بغل و شکمشو
با اب ولرم

پاراکید هر ۴ ساعت بده

قطره پاراکید دوبرابر وزنش بده .پاشویه هم بکن کف پاش یه حلقه پیاز بذار جوراب پاش کن

سوال های مرتبط

مامان عروسکم مامان عروسکم ۱ سالگی