شیر خشک
مایبیبی
پوشک
تب
اسهال

تصویر
۱۴ پاسخ

عزیزم قزوین ک خبری نیست

عزیزم برید خونتون اینجوری نمیشه که من تو جنگ هم تهران بودم و جایی نرفتیم ،. نمیشه که ادم جای دیگه بره بمونه زیاد

برو خونت فعلا ک جنگ نیست

خونه کی موندید مگه

برو خونت منم برگشتم خونم اگه جنگ شد برگرد

یک خونه دیگه رهن کنین خب

بابا پاشو برو خونه ت
یه ماهه اتش بسه جنگ کجا بود

ما خونمون کنار پدافندیم و جزیره س دیگه بدتر از اینجا که نیست

الان که جنگ نیست برو خونتون

مگه الان جنگه چرا نمیری خونه ی خودت متوجه نشدم

خونتون خراب شده توی جنگ که نمیتونی بری؟یا میترسی؟

جنگ تموم شده

جنگ که تموم شد

جنگ تموم شد چرا نمیری خونه خودت

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۱۴ ماهگی