والا سه چهار هفته اتش بس بود حداقل میومدی خونه😂
فعلا ک خبری نیس استرس نده ب خودت انشاالله ک به درک واصل بشن لعنتیا
کجای قزوینی؟!
خونه تون کجای قزوینه مگه؟
واقعا منم دیگه تحمل تکیه و کنایه خانواده شوهرو ندارم باز برم
خوب عزیزم آتش بس میومدی
مگه شروع شده؟؟
سر و صدایی هست؟
بعداتش بس برمیگشتی
من که دیگه نمیرم جایی
مگه دوباره شروع شده🥺
خیلی وقته که جنگ تموم شده بود چرا نیومدی خونت من که خونه خودمو ترجیح میدم هر اتفاقی هم بیفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.