۱۰ پاسخ

والا سه چهار هفته اتش بس بود حداقل میومدی خونه😂

فعلا ک خبری نیس استرس نده ب خودت انشاالله ک به درک واصل بشن لعنتیا

کجای قزوینی؟!

خونه تون کجای قزوینه مگه؟

واقعا منم دیگه تحمل تکیه و کنایه خانواده شوهرو ندارم باز برم

خوب عزیزم آتش بس میومدی

مگه شروع شده؟؟
سر و صدایی هست؟

بعداتش بس برمیگشتی
من که دیگه نمیرم جایی

مگه دوباره شروع شده🥺

خیلی وقته که جنگ تموم شده بود چرا نیومدی خونت من که خونه خودمو ترجیح میدم هر اتفاقی هم بیفته

سوال های مرتبط

مامان آرمان مامان آرمان ۱۲ ماهگی