من یاد فحشمیفتم
سلیقه من نیست با احترام
ناراحت نشی ولی خیلی بیخوده
خیلی قشنگه ولی بیشتر شبیه کلمه س
با احترام حس خوبی نداره
من خیلی دوسش داشتم میخواستم اسم پسرمو بزارم میراث ولی بعدش پشیمون شدم
ببینین درسته این روزا ترند شده ولی آدم یاد ارث میوفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.