کیا سر دختر و پسر ویارشون فرق داشت

۳ پاسخ

سر پسرم بشدت سردیم میشد روزی ۱۰تا به بالا آبجوش نبات می‌خوردم تا به مدت ولی سر دخترم اینجوری نبودم

من سر دخترم چیزای خنک و شیرین دوست داشتم میوه های خنک،شربت خاکشیر و تخم شربتی و...
سر پسرم تهوع شدید داشتم .از مرغ متنفر بودم ولی عاشق ماهی بودم

مال من جفتش ویارم یکی بود شوری و تهوع و ویار شدید

سوال های مرتبط

مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان صدرا و ماهلین مامان صدرا و ماهلین ۱ ماهگی
مامان مهدیار 💙 مامان مهدیار 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرن مامان آرن ۴ ماهگی