۴ پاسخ

ما تا صبح نمیخابیم هر نیم ساعت کل خونمون می‌لرزه 😥🥲

مگه کجای تهرانین
آبجیم لویزانه میگن ارومه

خدا خودش درست کنه 🙂

عزیزم من تو روبیکا گروه زدم برای درد دل و صحبت کردن
دوست داشتین اونجا عضو بشید
آیدی من :rsn_ntz

سوال های مرتبط