چند روز بعد سزارین میتونیم از گن استفاده کنیم ؟

۵ پاسخ

واسه من از همون داخل بیمارستان بستن خودشون
شکمم نداشتم اصلا خیلی خوب بود

ده روز بعد ک بخیه رو میکشی

من بستم خیلی دردم اومد،باز کردم شکمم ورم کرد یهو.دیگه نبستم

من از روز سوم استفاده کردم

دکتر من گفت شل ببندی از روز اول ولی میترسم میگن چسبندگی میاره

سوال های مرتبط