واسه من از همون داخل بیمارستان بستن خودشون
شکمم نداشتم اصلا خیلی خوب بود
ده روز بعد ک بخیه رو میکشی
من بستم خیلی دردم اومد،باز کردم شکمم ورم کرد یهو.دیگه نبستم
من از روز سوم استفاده کردم
دکتر من گفت شل ببندی از روز اول ولی میترسم میگن چسبندگی میاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.