۱۳ پاسخ

من مث همیشه اصلا ن شیرینی ن ترش میخورم هوس هیچی هم نمیفتم شوهرمهوس میفته ک من ن😂 بچهامم دوتاش چه سراولی چه این پسربودن

من شیرینی دختر بود

فقط ترشی و شوری میخوردم و دختر شد🥹

سر بارداری اولم ترشی پسر بود
الان بیشتر شیرینی جات

اول شیرینی بعدش ترشییی
ان تی گفت احتمالا دختره

من روزا اول فقط ترشی تا چهار ماه الا شیرینی

ترشی دختر

من از اون ابتدا اصلا میل به شیرینی نداشتم دلم چیزای شور میخواست،تهوع نداشتم
تقریبا از ۱۲هفته هم اشتهام زیاد شد
بچم پسریه🥰

من قبل بارداری عاشق ترشیجات بودم هزچی که ترش بود مم عاشقش بودم .باردار که شدم بیشتر شد لواشک و شیشه ترشی آلوچه و انار یکسره تو دستم بود
جوجوم پسر شد

لواشک و آلوچه جنگلی

من دوقلو هستم هم شیرینی هم ترشی دوست دارم یک دختر یک پسر

من برای یه بچم ترشی یکی شیرینی هر دوتاشون پسر شدن

من شيريني خيلي هوس ميكنم و نيني هم پسله🫠🩵

سوال های مرتبط

مامان بَشِه🥹🥹❤️ مامان بَشِه🥹🥹❤️ هفته نهم بارداری
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری