۴ پاسخ

فعلا فقط زرده میتونی بدی

فقط زرده سفیده الان زوده و حساسیت زاست
خوب آبپز بشه
اندازه ۱نخود جداکن ی کوچولو آب بزن تا یکم رقیق بشه
معده فسقل الان بیشتر گنجایش نداره سنگینه زرده اذیت نشه
نوش جونش

دکتر به من گفت سفیده تا یکسال مجاز نیست

فعلا فقط زرده ابپز کن‌کامل بده
سفیده از ۷ماه ب بعد بده

سوال های مرتبط

مامان ♥هدیه امام علی♥ مامان ♥هدیه امام علی♥ ۱۶ ماهگی