#فرزندپروري#كودك#ماي# بيبي#بچه#نوزاد

تصویر
۱۳ پاسخ

می می داشت؟

وای یعنی دو جنسه بود سینه داشت ؟

من بودم اینقد سرش جیغ و داد میکردم ابرو شو می‌بردم

وااای من بودم همونجا شاید جیغغغ میزدم ینی سینه داشت دو جنسه بود ؟

وااای🤣🤣 من اگه بودم فکر کنم از خنده پاره میشدم...

واااااای🤣🤣🤣🤣🤣من اگه جای تو بودم دیگه تاعمردارم جرئت نمیکردم‌ برم بازار🤣🤣🤣🤣🤣🤣چقدرخندیدم ببخشید🫠😢🤣🤣🤣

وای خدا تصورش هم ترسناکه
من بودم همون جا غش میکردم🤣

یعنی چی یاااااا خداااااا من بودم سکته میکردم همونجا

واقعا آدم میمونه چی بگه 🙃

😂😂😂😂وا

😂😂😂😂

ووای چ ترسناک

واااااای الان تصور کردم ترسیدم خاک عاااالم

سوال های مرتبط