استرس دارم کلی با اینکه علائم ها مشکوکه
اگه میتونی صبر کنی بمون چند روز دیگه برو که بتا بره بالا
اگه بری و پایین باشه مجدد باید تکرارش بکنی
من روز ۴ تاخیر رفتم
سلام دوستان ۶ روز گذشته از پریودیم بوی پیاز و حساس شدم یکم یک روز صبح حالت تهوع داشتم دو روز هم نصف شب شکمم سفت شده کی از بیبی چک استفاده کنم؟
بعد مثبت شدن میتونی ازمایش بدی
فردا برو عزیزم چند روز تاخیری
هروقت تونستی برو فردا پس فردا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.