۳ پاسخ

معمولا تو این سن فقط پلارژین میدم دیگه هیچی

میگن ربطی به سرما خوردگی نداره میشه واکسن زد ولی نزنیم بهتره ایشالا بلا دوره نگران نباش تا میتونی شیرتو بده زود خوب میشه با داروهاشو

بهشون گفتی سرما خورده اونام واکسن زدن؟

سوال های مرتبط