۲ پاسخ

تا ۶ ماه احتمال پسرفت دارند
دعواش که نکن اصلا
برنامه کودک کوکوملون درباره دستشویی رفتن از ذره بین سرچ کن براش بزار دوباره میره دستشویی

وای پسر منم یهو نمیگه دعواش نکن اروم بگو کارت اشتباه یا خودت ازش بپرس جیش داری مثه اوایل که که میپرسیدیم

سوال های مرتبط

مامان برکه مامان برکه ۲ سالگی
برکه روز سوم پوشک گرفتنش بود
امروز اصلا خطا نداشت خداروشکر
انشالله ادامه بده اینجوری 🤲🏻🐵🙈
یکی از مامانا هم راهنمایی کرد آب بخورن بهتره
گفتم زود به زود میره دستشویی که بهتر شد یکم
اینم تاپیک قبلیم
روز سوم پوشک گرفتن
روز اول ساعت ۱۱ بیدار شد برکه
شورت پوشید
هر یه ربع می‌بردم دستشویی
تا ساعت دو هر یه ربع جیش میکرد
خیلی جیش میکرد
بعدش گفت مامانی پی پی دارم که یبار چندماه پیش تو دستشویی انجام داده بود ترسش ریخته بود . رو قصریش نشست راحت پی پی کرد جیش هم اذیت نمیکنه راحت میکنه .و هردفعه جایزه هایی که خودش دوست داره بهش میدم
برکه از دوسالگی هروقت پی پی میکرد میگفت پی پی مو بهم نشون بده چجوریه🥴 بخاطر همین فک کنم راحت پی پی میکنه
روز اول یبار خطا داشت
روز دوم دوبار خطا داشت
بعدازظهر هم خوابید جیش نکرد
تا ۱۰شب با شورت موند بعدش موقع خوابش پوشک کردم .که خودش گفت صبح برام شورت بزن
الان تنها چالشم اینه خیلی زود به زود میره دستشویی جیش میکنه
خودشم میگه مامانی جیش دارم
که واقعا هم جیش میکنه .طبیعیه؟
آب اینا هم اونقدر نمیخوره
بنظرم زیاد فک میکنه که شورتش خیس نکنه جایزه هاشو بگیره🥴🤭 البته من هر چندباری که میره دستشویی بهش جایزه میدم همیشه نمیدم بهش
فرزندپروری پوشک پستونک شورت جیش پی پی