خوشگلا صندلی ماشین چی خریدید؟؟؟

۱۱ پاسخ

برای صندلی ماشین تا جایی که توان مالی دارید هزینه کنید از نون شب‌ واجب تر چی پر اهمیت تر از جون بچه من برای دخترم خریدم خیلی محکمه ولی اسمشو نمیدونم چیه
انقدرم راحته ۰ تا ۷ سال باید باشه

مکسی کوزی خریدم صندلی ماشین چون تا سن بالاتر هم استفاده میشه و هم بحث امنیت بچه هست یه چیز با کیفیت گرفتیم

من کیدیلو مدل g406pro گرفتم تا 36 کیلو هم تحمل وزن داره و 360 درجه هم میچرخه. محکم و خوبه

من برند نونا خریدم مدل exec

من کیدیلو گرفتم چند ماه پیش ۱۴ تومن

بیبی لند مدل کامفورت‌ خیلی خوبه تا ده سال قابل استفاده هست خودمم روش نشستم و تحمل وزنش بالاست.

کیدیلو گرفتم من
از همون اول اگر بچه رو بزاریم عادت میکنن
به نظرم برای امنیت بچه باید هزینه کرد

من مکسی کوزی گرفتم

من نگرفتم ولی بیبی لند مد نظرمه هم اقتصادیه هم شابد بچه ننشست

اتفاقا من امروز رفتم دنبال صندلی ماشین
مارکای ایرانی که واقعا دست میزدی داشت میشکست تو خارجیا گلکسی و ولدان خوب بود حدود ۱۰ تومن بودن
و کیکابو و مکسی کوزی که ۳۰.۴۰ تومن بودن

من مارک معمولی گرفتم ک اگر بچه بک وقت استفاده نکرد هزینه زیادی نکرده باشم

سوال های مرتبط

مامان دیاکو 💙 مامان دیاکو 💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری