من یه جا خوندم که ارگاسم زن روی پسر شدن جنین تاثیر داره
من برای بچه ی دومم فقط وقتایی که سکس خوب داشتیم و خیلی تحریک میشدم اجازه میدادم مایع منی رو بریزه داخل
من هردوتا بچه هام پسرن
حالا نمیدونم کلا پسر باردار میشم یا ارگاسم تاثیر گذاشته
من رژیم پسرگرفتم ازیه ماما بچم پسرشد۱۶هفته سقط شدبچم ایست قلبی کردمن رژیم روازیه ماما گرفتم باهزینه دوسال قبل نمیدونم چندگرفت ازم خیلی کارابایدانجام بدی به نظرم بری پیش متخصص زنان بهت رژیم بده بهتره واسه من همه کارایی که بایدانجام میدادم روفرستاد
مامان مهسا میگن برای پسرزایی ترجیحا باید محیط واژن قلیایی باشه که اسپرمش زنده بمونه و مسیرش راحت باشه به تخمک برسه، یرای همین ارگاسم زن قبل از مرد مهمه، اتفاقا محیط سرد رابطه داشته باشین بهتره، از چند ماه قبل از اقدام ترجیحا باید روزانه پتاسیم استفاده کنی ،اگ نمیخای داروش بخوری موز پتاسیم داره هرروز بخور، خیار هم خوبه
من از پیش خودم رژیم گرفتم گرمیجات خوردم شورهرم خورد
بنظرم گرمی خوردن اینا الکیه خیلی ها رو دیدیم بااینکه هردوشون گرمی خوردن ولی بچشون دختر شده
از بعد تموم شدن پریودیم هرشب رابطه داشتیم تا سه چهار روز بعد دوران تخمک گذاری و بعدش منتظر موندم ببینم پریود میشم یا ن ک نشدم و بچمم پسر بود تنها کاری ک کردیم منو شوهرم همین بود😂😂
من اولی دختر دومی پسر شد ولی خدایی هیچ کاری نکردیم کلا یهویی شد بارداریم چون نیتمون رو یه بچه بود ولی خواست خدا بود
باید سه چهارماه سفت و سخت رژیم بگیری لبنیات کامل حذف مرغ هم سعی کنی خیلی کم بخوری گرمیجات بخوری مثلا معجون درست کنی که شامل شیر موز گردو بادام انجیر خشک یکم زنجبیل ....روغن سیاه دانه بمالی به شکمت همیشه شکمو کمرتو با شال گرم ببندی شوهرت صبحا ریشه کاسنی دم کنه بخوره
شمادوتادختردارین؟؟
عزیزم نکن خودسر ی وقت دختر میشه مجدد بعد باخودت کلی درگیری فکری میگیری
اول بااین ک اگر دختر شد مجدد ازالانکنار بیا بعد اقدام کن
من سر دخترم همش عشق پسر داشتم و خودم ینی دوس داشتم شوهرمک عاشق دختر بود
ولی وقتی فهمیدم دختر خیلی اون مدت اذیت شدم
چون قبلش خودم اماده نکرده بودم...
بنظرم ادمی ک جنسیت براش مهم بهترین کار مطمعن رو باید انجام بده ک ای وی اف هست
یا حداقل تحت نظر پزشک و طب سنتی انجام بده
معمولا به طبع مرد بستگی داره
باید گرمیجات بخورین
و قبل مرد زن به ارگاسم رسیده باشه
محیط موقع رابطه هم گرم باشه
در رابطه دخول عمیق باشه
بازم ان شالله هر چی به صلاحته خدا بهت بده
ما هنوز خواب این یکی رو نتونستیم تنظیم کنیم ماشالله تو به فکر بعدی
ببین حتما قبل شوهر ارگاسم شو خیلی تاثیر داره
خودسر نمیتونی بگیری استخون درد و هزارتا مشکل دیگه پیدا میکنی عزیزم من یکی از فامیلامون این کارو کرد حسابی بدنش بهم ریخت و آخر هم بچه دختر شد..
باید بری پیش دکتر زنان برنامه بگیری با توجه به ساختار بدنت که به مشکل برنخوری خدایی نکرده..
هزینه اش هم زیاد نیست
روز تخمک گذاری اقدام بشه و زن به ارگاسم برسه
من که رژیم نگرفتم ولی شاید گرمی جات بخوری اثر کنه. مثلا انبه بخور و روغن سیاه دانه بمال به شکمت. بعد موقع رابطه باید مدل داگی باشه رابطه عمیق باشه. اینا تاثیر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.