۳ پاسخ

من خوردم چراالان پریودنمیشم دوازده روزه هم ازش گذشته دیروزم تست دادم منفی هیچ وقت تاخیرنمیوفتاد.

من با اولین استفاده البته چنتا قرص متفاوت هم کنارش خوردم🫠✨

من دوماه دوفامد تنها با جلوگیری استفاده کردم
پریودیم که منظم شد ماه اول اقدام باردار شدم

سوال های مرتبط