ناهار چی دارید؟!

#فرزندپروری#شیرخشک#پوشک#نوزاد

تصویر
۱۵ پاسخ

مهمونم

آبگوشت

خوراک لوبیا با قارچ گذاشتم

ماکارونی

چلوگوشت

خودمو ایلیا هستیم فقط
چون ایلیا سرما خورده سوپ

احتمالا استامبولی

تهچین گوشت و بادمجون جات خالی

لازانیا

مرغ پرتقالی ، شامم مهمون دارم قرمه سبزی و میرزاقاسمی برای شام

ابگوشت

منم موندم چی درست کنم 🥲🥲🥲🥲🥲شاید آبگوشت

زرشک پلو

قیمه دیشب پخته بودم مونده همونو میخوریم

پلوتن

سوال های مرتبط