خیلی نگرانم 😭🤦‍♀️🫠

تصویر
۶ پاسخ

رفتی دکتر نشونش بده ببینه چیه

احتمالا کیست موییه
چیز خطرناکی نیست
شاید با آنتی بیونیک کنترلش کنن تا بعد زایمان

احتمالا کیست موییه روی باسن ودنبالچه معمولا میزنه

کیست موییه احتمال زیاد

تو حاملگی هر اتفاقی بیفته نباید تعجب کرد😂😂😂من رو گردنم پر از یه چیزایی شبیه خال و زیگل زد بعد فهمیدم گوشت اضافس به مرور بیشترم شد

خب عزیزم وقتی جوش و زگیل نیست نگران چی هستی

سوال های مرتبط

مامان پسرطلا👶🏻🩵 مامان پسرطلا👶🏻🩵 ۶ ماهگی