مگه آدم تو بارداری معاینه میشه🥲
اره معاینه میکنن برا دهانه رحم
بله هفته ۳۷ اینا لگن معاینه میشه
من زایمانم طبیعی بود ولی دکترم معاینم نکرد
وقتی ک نامه داد برای زایمان داخل زایشگاه معاینه شدم ولی خب بخاطر ضربان قلب بالای بچم سزارین شدم
نذار معاینت کنن ، معمولا کیسه اب پاره میشه
برای زایمان طبیعی
اگر زایمان طبیعی بخوای اره
برا طبیعی فک کنم کبببن دهانه رحمت چطور
اره فک کنم گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.