۱۱ پاسخ

سس کم بزن یا ماست بزن من میدم

اره سسش کم باشه

اره چرا نتونی دوس داشتی ماست بزن جای سس

من ک میدم

نه سس داره. براش جدا درست کن ماست بزن

بجای مایونز برای دخترت ماست بزن

من دیروز درست کردم واسه پسرم سس نزدم با آب مرغ و کمی کره یکم نرمش کردم خیلی دوست داشت

سس چرا ضرر داره
من خودم هروقت درست میگنم با ماست قاطی میگنم برا بچم
برا خودمون سس

بدون سس و کالباس موردی نداره

من که با مرغ درست میکنم بدون سس میدم

سس ضررندارع ؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی