۴ پاسخ

خوبه که هر چی تو شکم هس میاد بیرون

اگه واکسن دو ماهگی رو زدی مال اونه آخه دختر منم بعد از واکسن اینجوری شده

مال من تا ۹ بار میکرد بردم دکتر گفت اگه ابکی نیست مشکلی نداره

خوبه ک.مشکلی نیس عادیه

سوال های مرتبط