۲ پاسخ

سلام نه خداروشکر خوبم فقط موقعی که سرزمین می‌شینم وقتی بلند میشم یکم درد دارم بعد خوب میشم

بله .تازه درد لگن وکشاله رانم دارم.

سوال های مرتبط