تو شیردهی از کی میتونم لیزر برم

۳ پاسخ

دکتزم گفت بعد ۴ ماه برو

من چهل روزگی رفتم پرسیدم گفت با درجه پایین میزنیم مشکلی تولد خداروشکر

۶ ماه ب بعد من سر بچه اولم رفتم

سوال های مرتبط

مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی
مامان دوقلوها💑🏻👧🏻 مامان دوقلوها💑🏻👧🏻 ۵ ماهگی
مامان آینور مامان آینور ۱۰ ماهگی
مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی
مامان نورا و دیارا مامان نورا و دیارا ۲ ماهگی
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان نور خدا👶🏻🎁 مامان نور خدا👶🏻🎁 ۵ ماهگی
مامان جوجه طلایی🐣🩵 مامان جوجه طلایی🐣🩵 ۱۵ ماهگی