۱۲ پاسخ

وای عزیزم تورو خدا اگر امکان داره دومی رو در بیار بزار بسته بشه
خیلی گناه داره بچه بی زبون
اصلا گوشش اونقدر قوی نیست دوتا بزنی

کاش دوتا نمیزدی میذاشتی انشاالله بزرگ شد خودش دوست داشت بزنه

میزاشتی دومی رو خودش که چهار پنج سالش میشد با خواست خودش سوراخ میکرد... من یه دختر خاله دارم ۴ سالشه گیر داده بود می‌خوام پیرسینگ بزنم بردمش جایی که آشنا بودیم سوراخ کرد براش آخ هم نگفت

عزیزم من وقت دلم میخواد ببرم گوش دخترم رو سوراخ کنم ولی باباش میگه بذار خودش بزرگ بشه هر وقت خواست سوراخ کنه

منم میخام امروز ببرم

😍ناز.

وووش خدایاااا
دختر قرتییی
مبارکش باشه

چرا حالا دوتا؟؟؟؟

من. ک نمیزنم

چرا دوتا حالا
همون یکیم من پشیمونم

من یکی هم نزدم 😂 چرا دوتا حالا

اوخی دوتا سوراخ کردید؟
بیشتر بچه ها از صداش میترسن

سوال های مرتبط

مامان هلناز مامان هلناز ۶ ماهگی