اره بده خیلی سخت نگیر
باید معده بچه عادت کنه دیگه نباید خیلی سخت بگیریم
من تازه بیسکویت ی تیکه میدم دستش خیلی ذوق زده میشه ولی تا یکسالگی ندادم الانم ک میدم اگر مهمونی باشیم ببینه مثلا میدم بنظرم بچه عادت نکنه ب اینچیزا بهتره فک میکنم ی تیکه نون خالی بدیم دستشون براشون بهتر باشه تا اینچیزا
منکه نمیدم چون شکر داره خود شکر تا 1 سالگی مجاز نیس و اینکه شیرینی کاذبه عادت میکنه بعد زیاد بخوره چاق میکنه 😂منکه نه شیرینی نه شکلات نمیدم حتی اگه بزرگ بشه
خصوصا بچه من ک ژن چاق هم داره ک دیگه واویلا
اگه بخوره ک دیگه نور علی نوره
اره خیلی بهتره ک عادت نکنه ب اینطور چیزا
اگه بتونی ندی ک خیلی بهتره
شیرینی ن خاصیتی داره،ن هیچ چیز دیگه ای.چیزی هم نیست ک بگی اگه بچه نخوره بدنش صعیف میشه و اینطور چیزا
من دیشب یدونه شکلات تافی و ذره ذره گذاشتم دهنش خورد کامل خورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.