۷ پاسخ

اره بده خیلی سخت نگیر

باید معده بچه عادت کنه دیگه نباید خیلی سخت بگیریم

من تازه بیسکویت ی تیکه میدم دستش خیلی ذوق زده میشه ولی تا یکسالگی ندادم الانم ک میدم اگر مهمونی باشیم ببینه مثلا میدم بنظرم بچه عادت نکنه ب اینچیزا بهتره فک میکنم ی تیکه نون خالی بدیم دستشون براشون بهتر باشه تا اینچیزا

منکه نمیدم چون شکر داره خود شکر تا 1 سالگی مجاز نیس و اینکه شیرینی کاذبه عادت میکنه بعد زیاد بخوره چاق میکنه 😂منکه نه شیرینی نه شکلات نمیدم حتی اگه بزرگ بشه

خصوصا بچه من ک ژن چاق هم داره ک دیگه واویلا
اگه بخوره ک دیگه نور علی نوره

اره خیلی بهتره ک عادت نکنه ب اینطور چیزا

اگه بتونی ندی ک خیلی بهتره
شیرینی ن خاصیتی داره،ن هیچ چیز دیگه ای.چیزی هم نیست ک بگی اگه بچه نخوره بدنش صعیف میشه و اینطور چیزا

من دیشب یدونه شکلات تافی و ذره ذره گذاشتم دهنش خورد کامل خورد

سوال های مرتبط