عزیزان وزن بچه خوبه؟):

تصویر
۵ پاسخ

این وزن برا زایمان طبیعی عالیه اصلأ متوجه نمیشی کی دنیا میاد

وزنش و اندازه هاش از هفتت پایین تر هست این اواخر خودت تقویت کن تپل بشه.

وزنش یکم کمه

تو این هفته سرویکس و گفتن تو سی هفته به من نگفت پرسیدم

۳۷هفته ای ۲۷۸۸هس منم امروز میرم ببینم وزنش چطوره🥹😍

سوال های مرتبط

مامان سلنا🫀🐣🧿 مامان سلنا🫀🐣🧿 ۱ ماهگی
مامان حامین 💙 مامان حامین 💙 روزهای ابتدایی تولد