نه اصلا پشیمون نیستم. عالی بود عالی
من سزارین اختیاری بودم هزار بارم برگردم ب عقب بازم سزارینو انتخاب میکنم
هیچوقت😅
خیلی راضیم
نه من از سزارین راضیم
اتفاقا من طبیعی زایمان کردم دخترم رو با بی حسی اپیدورال گرفتم دومی رو ماما همراه گفتم و دردش فقط ده ثانیه بود برام
چرا ؟ مگه بخیه بد زده برات؟
مناولین بچم رو دولتی بودم و اورژانسی به خاطر مامای بد فدستادنمسزارین بعدش خیلی ناراحت بودم. برش همکجزده بودن
ن اصلااا .من واقعا از سزارین راضیم.راحت بود.خیلیا رو دیدم هزارتا عوارض بد داشتن با طبیعی.سزارین هم عوارض داره ولی باز کنترل شده تره.
من خیلی راظیم برگردم عقب با سزارین انتخاب میکنم. دخترم تلاشی برای طبیعی نکرد خداروشکر
من سزارینم و اگه برگردم عقب بازم سزارین رو انتخاب میکنم😬
من سز اجباری شدم اولی رو طبیعی بدنیا اورده بودم همش میگم کاش اینم طبیعی میشد کمرم داغونه بچمو به زور میبرم میشورم
وای طبیعی خیلی سخته منم چون طبیعی بودم تا دم مرگ رفتم پشیمونم میگم کاش سزارین میشدم
من طبیعی بودم میگم کاش سزارین میشدم
نه من سزارین بودم خیلی راحت بودم
چراا؟ من از سزارین میترسیدم ولی سخت نبود. چرا پشیمونی
من نه پشیمون نیستم چون قطعاخدامیدونست طاقت دردزایمان روندارم
چرا مگه چیشده من سزارینم هیچ مشکلی ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.