بعد واکسن شش ماهگی کدوم واکسنه؟؟؟ 😑😑😑

۵ پاسخ

یک سالگی
بعدشم اگ اشتباه نگم ۱۸ماهکی

شش ماهگی چطور بود خیلی گریه کرد ؟دختر من سرماخورده هفته بعد انشالله میبرمش

۱۲ماه ۱۸ماه

یک سالگی که میگن خیلی راحته

یک سالگی

سوال های مرتبط

مامان سبحان مامان سبحان ۶ ماهگی
مامان نیکان💙 مامان نیکان💙 ۶ ماهگی