#فرزندپروری #پوشک راهنمایی لطفا

تصویر
۱۰ پاسخ

ای بابا آدم میمونه واقعا تو این شرایط چیکار کنم تو هم حق داری اونا هم تنهان😢

زنگ بزن به شوهرت زنگ بزنه به داداششاش بگه که بیان زناشون نوبتی بمونن تو زیاد موندی خسته شدی .

شما از بس کاراشونو کردین اوتا عادت کردن و خودشونو کنار کشیدن.


تقصیر خودتونه. هرچقدر شوهر تو پسرشون. اونایی دیگم هستن

خب بیخود ک میان سر میزنن و میرن. پاشن بیان نوبتی جمع کنند بنده خدارو ...موقع ارث خوردن ک به همه به مساوات میرسه .اینجا زورشون میاد بیان جمع کنن.

دختر نداره؟
عروس دیگه ای نداره؟

خواهر یا عروس یا دختر ندارن
جزء تو

خب برو بگو بچه های دیگشون بیان برسن بهشون

واقعا حق داری خسته بشی مدت طولانی موندن خسته کنندس بنظرم به شوهرت بگو از برادراش کمک بگیره

بچه دیگه نداره؟

چقدر زندگی سخت میگذره

سوال های مرتبط

مامان شاهان💕شایلین مامان شاهان💕شایلین ۵ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۵ سالگی
مامان رادین مامان رادین ۵ سالگی
مامان مطهره مامان مطهره ۵ سالگی
مامان نیکو مامان نیکو ۵ سالگی