۲ پاسخ

عزیزم مال منم دوتا مونده بود تازه افتاده بخیه هام
بدن با بدن فرق داره من از۷روزه دیگه خونریزی نداشتم لکه بینی خیلی کم داشتم
یبوست نیستی؟

چهل روزگی باید بری چکاپ باز
ولی بخیه هات میفتن
از منم سی و ۶ روزگی افتاد
جاشون مرطوب باشه نمیفته
خودتو خشک نگه دار
سشوار بگیر

سوال های مرتبط