۴ پاسخ

میگن زیر سه اوکیه برا من زیر سه بود هر روتا عدد دکتر گفت خدارو شکر مشگلی نیست

استراحت کن که طول سرویکست بیشتر نیاد پایین .جفت قدامی یعنی اول جفته بعد جنینه حرکاتشو دیرتر متوجه میشی

نگفتن سلفری بدی؟
طول سرویکستم یکم پایینه باید خیلی مراقب باشی

همه چی خوبه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان افرا💕 مامان افرا💕 ۶ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۱ ماهگی
مامان یکی یه دونه مامان یکی یه دونه هفته بیست‌وششم بارداری