۹ پاسخ

پیش کدوم دکتر میبریش عزیزم

عزیزم بچه منم رفلاکس داشت بردم دکتر
بهم گفت حتی اگه آروق هم زد ۲۰ دقیقه بزار رو شونت که قشنگ شیر جای خودشو بگیره و بالا نیاره
بچه داریم تا بچه
بچه منم تا ۴۰ روزی داشت بضیام تا ۶ ماه رفلاکس دارن

پودر نمیسازه بعش دختر منم همینطوری بود
شربت فاموتیدین بخر براش برا نوزاد
روزی نیم سی‌سی بده
دکتر من گفت

ولی میتونی یه دکتر دیگه ببریش
و برای رفلاکسش حتمااا بعد شیرخوردن ۲۰ دقیقه نگهش دار کمتر شیر بالا کیاره اینجوری
شاید از بس بالا میاره حالش بد میشه شیر حوردن رو‌دیگه دوست نداره
پیشگیری کن شاید باز میلش بکشه
وقتی خوابه بهش بده شیر بخوره شاید بهتر بخوره

معدش حالت سوزش داره،نمیتونه بخوره طفلک،نبات شیرینش میکنه چون یک ژعم جدیده شاید بخوره

عزیزم منم دخترم رفلاکس داره ولی شیر هم خیلی میخوره واسه همین نمیدونم باید چیکار کنی
داروهم تاحالا بهش هیچی ندادم دکترش گفت لازم نیست

دکترتو عوض کن

عزیزم تو شیرش یکم نبات بریز شیرینش کن،

عزیزم دختر من رفلاکس ندارع واسه همین نمی‌دونم چی کار کنی

سوال های مرتبط