دقیقا پسر منم از ۱۸ماهگی که واکسن زد و بعدش از شیر گرفتمش به بدغذاترین حالت ممکنش شد
بردمش دکتر گفت اقتضا سنش هست
گفت؛هرچی بهش میدی توش کره بریز
سرگرمش کن بده حتی شده کارتون بذار براش و غذاشو بده
ماکارونی با سس بهش بده
هرروز بهش سیب زمینی سرخ کرده بده
روزی یه دونه تخم مرغ حتما بخوره.
اب قلم گاو و گوسفند تو غذاهاش بریز. میان وعده دوتا قاشق ماست رو با مغزیجات یا پودر جوانه گندم بده بخوره. مرغ و گوشت و ماهی و سیب زمینی.
حبوبات اگه مشکل رفلاکس نداره خیلی خوبه. مثلا میتونی نخود ابگوشتی بدی.
حلیم خوبه.
تنظیم خواب.اگه دیرتر از ده شب میخوابه.حتما ده بخوابه
اول از همه اگه شیر زیاد میخوره شیرشو کم کن یا قطع کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.