من هرسال واسش گرفتم امسال هم ميگيرم
من تا حالا کسی رو تولد بچه هام دعوت نکردم
خودم و شوهرم یه کیک میگیریم و آهنگ میزاریم براشون
تولد پسر من ششم بود،هرسال خانواده خودم و شوهرمو باهم دعوت میکنم،امسالم همینطور
دیشب تولد پسرم بود خانواده شوهرم اومدن کادو آوردن براش
دور هم گرفتیم
شب قبل تولد یه کیک دیگه شوهرم خرید خانواده خودم و گفت اومدن 😍🤩
انگار ۲ تا تولد گرفتیم براش
البته یه کیک و دورهم بودن بچه شاد میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.