۵ پاسخ

من هرسال واسش گرفتم امسال هم ميگيرم

من تا حالا کسی رو تولد بچه هام دعوت نکردم
خودم و شوهرم یه کیک میگیریم و آهنگ میزاریم براشون

تولد پسر من ششم بود،هرسال خانواده خودم و شوهرمو باهم دعوت میکنم،امسالم همینطور

دیشب تولد پسرم بود خانواده شوهرم اومدن کادو آوردن براش
دور هم گرفتیم
شب قبل تولد یه کیک دیگه شوهرم خرید خانواده خودم و گفت اومدن 😍🤩
انگار ۲ تا تولد گرفتیم براش

البته یه کیک و دورهم بودن بچه شاد میشه

سوال های مرتبط

مامان ❤️امیرعلی ❤️ مامان ❤️امیرعلی ❤️ ۴ سالگی