عزیزم اگه خونریزی داری شروع کن شیاف پروژسترون منم تا سه ماهگی داشتم خونریزی شیاف میزاشتم و استزاحت مطلق بودم
فک کنم چهار هفتته
من پنج هفته رفتم ساک تشکیل شده بود کوچولو بود
ایجانم کیسه بارداری تشکیل شده دو سه هفته دیگه بری جنین هم تشکیل میشه صدای قلبشم میشنوی
منم میخوام امروز برم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.