اینم سنو






بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم اگه خونریزی داری شروع کن شیاف پروژسترون منم تا سه ماهگی داشتم خونریزی شیاف میزاشتم و استزاحت مطلق بودم

فک کنم چهار هفتته
من پنج هفته رفتم ساک تشکیل شده بود کوچولو بود

ایجانم کیسه بارداری تشکیل شده دو سه هفته دیگه بری جنین هم تشکیل میشه صدای قلبشم می‌شنوی

منم میخوام امروز برم

سوال های مرتبط

مامان بلوبری🫐✨️ مامان بلوبری🫐✨️ هفته هفدهم بارداری
مامان فسقلی💙 مامان فسقلی💙 هفته بیست‌وسوم بارداری