۳ پاسخ

من زایلا پی میزدم خیلی کم

پاشو یه روز ببند تکون نخوره دردش خیلی آرومتره
لیدوکائین پوست رو بی حس میکنه اون از داخل درد داره

روی واکسن هییچی نزن
اگه روز اوله کمپرس سرد بذار

سوال های مرتبط

مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۱۲ ماهگی