مبارکه دختربزرگی دراری ولناواین دوقلوها چطوربارچهارم سقط داشتی
ریحانه جان شما تهوع و درد شکم دارید؟
من فکر میکنم چون لنا هست و باهاش مشغولی اصلا متوجه نمیشین کی زمان میگذره
بله دقیقاااا سه ماه اول خیلی بده
ویار بارداری برای من وحشتناک بود تا ۵ ماهگی
همین که شما میفرمایید گل میفرمایید هر هفته مثل ماه میگذره به خدا
مگه دوقلو نیستن بار سوم میشع🤔
من ۳ ماه اولم تازه تموم شد🥲
ینی از این به بعد زودتر میگذره؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.