۸ پاسخ

مبارکه دختربزرگی دراری ولناواین دوقلوها چطوربارچهارم سقط داشتی

ریحانه جان شما تهوع و درد شکم دارید؟

من فکر میکنم چون لنا هست و باهاش مشغولی اصلا متوجه نمیشین کی زمان میگذره

بله دقیقاااا سه ماه اول خیلی بده

ویار بارداری برای من وحشتناک بود تا ۵ ماهگی

همین که شما میفرمایید گل میفرمایید هر هفته مثل ماه میگذره به خدا

مگه دوقلو نیستن بار سوم میشع🤔

من ۳ ماه اولم تازه تموم شد🥲
ینی از این به بعد زودتر میگذره؟؟

سوال های مرتبط

مامان لنا و دوقلوها🎀 مامان لنا و دوقلوها🎀 هفته بیست‌ودوم بارداری