سلامممم حالتون چطورهههه


بارداری زایمان سزارین واکسن دوماهگی تخمدان

۵ پاسخ

سلام عزیزم تو خوبی
من که روبه موتم
هیچی نمیتونم بخورم فقط سرم میزنم زنده بمونم

در انتظار زایمان و سنگینی دارم و حال بددد

در انتظار پسر😮‍💨

قوربونت عزیزم مرسی ،تو چطوری؟ نینی جونا چطورن؟ دیگ سونو نرفتی؟

افتضاح .خراب .روان و اعصاب داغون .شوهرم یک ماه یک ماه میاد خونه به خاطر کار .از اون طرف اقدام میکنم نمیشه .داغونم داغون .همش تنها و بی کسی تو خونه

سوال های مرتبط