سلام عزیزم تو خوبی
من که روبه موتم
هیچی نمیتونم بخورم فقط سرم میزنم زنده بمونم
در انتظار زایمان و سنگینی دارم و حال بددد
در انتظار پسر😮💨
قوربونت عزیزم مرسی ،تو چطوری؟ نینی جونا چطورن؟ دیگ سونو نرفتی؟
افتضاح .خراب .روان و اعصاب داغون .شوهرم یک ماه یک ماه میاد خونه به خاطر کار .از اون طرف اقدام میکنم نمیشه .داغونم داغون .همش تنها و بی کسی تو خونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.