۱۳ پاسخ

من مال بهداشت میدم

ویواکیدز عالیه

بعد از یکسالگی بهتره از شربت مولتی‌ویتامین بجای قطره استفاده کنی. من شربت مولتی‌ویتامین سانستول معمولی میدم صبحا بعد از صبحانه ۲/۵ سی سی و خیلی راضیم.

از کحا میفهمی بدرد نمیخوره

من یه بازه ویوا کیدز میدادم دخترم یبوست داشت بهش خوب نبود پدیا بست دادم بهش ساخت اینا رو تحت نظز دکتر میدادم بنظرم زیر نظز دکتر بده

فقط بی بی جویس

ویواکیدز عالیه

تروویتال🫶🏻 خوبه

ویوا کیدز میدم خیلی خوبه

آویفر و آدزوفر
ویتاگلوبین هم یکی خیلی تعریف میکرد برا باز شدن اشتها
منتظرم این تموم بشه اونو بخرم

بی بی جویس
آویفر
ویواکیدز

بیبی جویس

من از ۶ ماهگی اویفر و ادزوفر میدم یک روز در میون
راضی ام ازمایشاشم خوب بود دکترش گفت ادامه بده

سوال های مرتبط