رفتی معاینه؟
برا من ۳۸هفته و ۲روز بودم از صبح دردام یهو شروع شد قبلش اصن درد نداشتم تا شب هم طبیعی دنیا آوردمش
کمکم درد دادی یه روز داری یه روز نداری
فشار زیاد میشه نمیتونی زیاد سرپا وایسی خسته میشی ترشح هات زیاد میشه
و لک بینی
من لک بینی داشتم رفتم زایشگاه گفت ۴ سانت باز شدی بستری شدم
کم کم
کم کم فک کنم
انقباض های نامنظم
ترشح و لک بینی
احساس فشار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.