خانما فرتیژست شیاف از مقعد بزارم یا واژن؟

۵ پاسخ

مقعد بذار
بعدم فرتیژست خیلی بده اکتوژست بخر از این به بعد

من دکترم گفت واژینال بزار تا الان واژینال گذاشتم همش

فرقی نداره.منم بیشتر مقعدی میذاشتم.واژینال بیرون میریزه یه مقدارش.قبل خواب شبا بزن که جذبش بهتر باشه

صد در صد مقعد

مقعدددددددددددددددددد

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت عباس مامان هدیه حضرت عباس هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مهرماهی 🌙🤰🏻 مامان مهرماهی 🌙🤰🏻 هفته بیست‌وپنجم بارداری