منم بکر میکردم اما زهی خیال باطل
طبیعیه بابا منم تو هفته ی شما بودم همین استرس رو داشتم الان که به هفته امن رسیدم بچم نمیاد
اصلا یه وضعیه
منی ک سابقه زایمان زودرس داشتم چی بگم💔
وای منکه از وقتی اومدم توی ماه هفتم فک میکنم خدای نکرده هفت ماهه زایمان میکنم.. 🤦♀️😢
علائمی دردی انقباضی دارید؟
دیوونه ب چیزای منفی فکر کنی میاد سراغت
🤨🤨😂من من
سرویکسم پایینه سرکلاژی
توهم همه ی ماهاس😅
همچنین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.