۹ پاسخ

منم بکر میکردم اما زهی خیال باطل

طبیعیه بابا منم تو هفته ی شما بودم همین استرس رو داشتم الان که به هفته امن رسیدم بچم نمیاد
اصلا یه وضعیه

منی ک سابقه زایمان زودرس داشتم چی بگم💔

وای منکه از وقتی اومدم توی ماه هفتم فک میکنم خدای نکرده هفت ماهه زایمان میکنم.. 🤦‍♀️😢

علائمی دردی انقباضی دارید؟

دیوونه ب چیزای منفی فکر کنی میاد سراغت

🤨🤨😂من من
سرویکسم پایینه سرکلاژی

توهم همه ی ماهاس😅

همچنین

سوال های مرتبط