۹ پاسخ

بنظرم امپول ریه بزن حتما

منم همین حس و دارم اما ایشالا ب وقتش بیاد همه چیش کامل باشه دیگه

نگران نباش هممون همین حسو داریم

اگه دردی انقباضی چیزی داری بده وگرنه به خودت استرس نده الکی

منم این حسو میکردم ولی خب هنوز نزاییدم تا ۴۰ هفته هم زایمان نمیکنم😂

خدا نکنه بابااااا

چرا علایم داری؟

تلقین نکن به خودت انشالله که سرموقع و سالم به دنیا میاد

چرا این حس و داری؟

سوال های مرتبط