کیا فردا میرن بیمارستان؟؟

۳ پاسخ

من😻😻😻

من یکشنبه شب بستری میکنن یعنی دوشنبه صبحش زایمان میکنم

من امروز عصر میخوام برم بگم امپول فشار بزنن برام دیگه نمیکشم😓

سوال های مرتبط

مامان فندقم مامان فندقم ۱۴ ماهگی
مامان آرتین و نفس♥️ مامان آرتین و نفس♥️ ۱۲ ماهگی
مامان امید&هیراد مامان امید&هیراد ۸ ماهگی