۲ پاسخ

بهش پلارژین بده هر ۸ساعت ۱۰قطره
قطره سدیم کلراید و بتامتازون هم هر دوازده ساعت بریز تو دماغش
اگه تب و بدن درد هم داره هر ۶ساعت دو برابر وزنش قطره استامینوفن بده
اکه دیه خیلی حالش بده چرک اینا داره بهش شربت آزیترومایسین ۲۰۰ روزی یبار دو سی سی بده بازم برا احتیاط برو دکتر حتما

توی روبیکا گروه زدیم دخترونه هرکی میخاد عضو شه به ای آیدی پیام بده برای لینک اونجا دورهم باشیم🥰
@kh_4noon

سوال های مرتبط