شما تو این هفته همش خوابتون میاد؟!

۸ پاسخ

مامان دیار دکترت بناخجسته بود؟
چند هفته گفت بیا سزارین بشی؟
و اینکه دستمزد چقد گرفت ازت؟

آخ دقیقا

شب نمیخوابیم که

من اصلا نمیخابیدم از وقتی ۳۰هفته شدم همش خابم

من کلا خوابم میاد
خستم
کسلم🥺

من وارد ۳۰ هفته شدم دارم میترکم از خواب یعنی
هر چقد میخوابم بازم‌خوابم میاد

اره خیلی افتضاح اصلا نمیتونم چشمامو باز کنم همش خوابم میاد

تو هفته من همش حوصلم سر میره😐

سوال های مرتبط

مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی