۷ پاسخ

وقتشه مورده ندارهدحریره
سرلاک اگر میخوره بده ۶ پر کرد

من میدم به دخترم ، دوست داره ولی فکر نمیکنم انچنانی وزن بده
برای مواقعی که دسترسی به چیزی نداری خوبه

گلم تو مامانشی و صلاحشو بهتر میدونی اگرم میخوای زودتر بدی مشکل نداره، اگه رفلاکس داره حریره بادام ممکنه بیاره بالا سرلاک گندم و موز هم واسه شروع سنگینه سرلاک برنج بگیر

دکتر به من کفت به هیج عنوان سرلاک داروخانه ای به بچه ندید هیچ ارزش غذایی نداره و مواد نکهدارنده داره

سرلاک فکرکنم بالای هفت ماهه ... من هنوز به پسرم ندادم .. برای ۶ماه اگه اشتباه نکنم حریره بادوم هست

منم میدم جفتشم خوبه

خوشمزس بنظرم از بقیه سرلاک بهتره

سوال های مرتبط